Vi står på kundens sida i alla lägen. Allt vi gör skall syfta till leverans i tid, med noll fel och till utlovad kostnad. Personliga relationer och dialoger leder till bäst förståelse för kundens behov – och därmed till de bästa lösningarna. Vi skall vara enkla att få kontakt med och snabba på att återkoppla. Personligt ansvar är en självklarhet. Oavsett vad vi gör så lägger vi alltid vår själ i det. Att vara den mest tillgängliga leverantören betyder för oss inte bara att svara snabbt i telefon vid beställning, utan även att alltid hålla våra kunder uppdaterade.

Då privatkunder är den stora drivkraften i dagens tjänsteutveckling så upplevde vi att företagskunder många gånger hamnade i en gråzon där man inte får den uppmärksamhet eller tillgänglighet som företag ofta behöver. Många leverantörer jobbar enligt gammal sed och nyttjar inte de möjligheter som finns när det gäller att leverera tjänster till kunder med den teknologi och förutsättningar som finns att tillgå idag. Vi ville ändra på detta varav idén till 84 Grams såddes.

Vi vill vara mer än en leverantör som bara levererar tjänster, vi vill även fungera som ett bollplank för våra kunder där vi strävar efter långvariga relationer som får växa och utvecklas över tid.

OFFERTFÖRFRÅGAN